Novemberben adták át a hidat, de már a rozsdásodás jelei megjelentek!
Szita Károly komoly sikerként értékelte a kaposvári közlekedési központ hídjának elkészültét. A Fidesz-csicska polgármester szerint ezzel végre sikerül összekötni a vasút által szétszakított városrészeket.
Haszontalan!
Korábban már írtunk róla, hogy mi a probléma a közlekedési központtal. Röviden csak annyi, hogy szinte egyik funkciót sem tölti be, amiért eredetileg építeni kezdték. De Árok Kornél közösségi oldalán most az is kiderül, hogy a minőség is kívánnivalókat hagy maga után:
2020. november 10-én adták át Kaposváron az új Esterházy hidat. Az elmúlt 3 hónap már most látszik, hisz a híd betonszegélye végig sárga rozsdacseppel díszeleg. A pályaudvar felőli végénél a fémet az idő vasfoga is kikezdte. Persze talán nem költői a felvetés, hogy milyen lenne, ha tél is lett volna. Az már szót se érdemel, hogy a szegélyen a betonfesték pattog le. Na hát értem én, hogy ennyi pénzből erre futotta.
Alig három hónap után az idő már ki is kezdte a hidat. Bár rengeteg pénzbe került, de hogyan lesz így időtálló számunkra? Erre nem gondolt Szita Károly és a Fidesz-csicskák hada!
4 dolog, amiért használhatatlan a kaposvári közlekedési központ
Kampánypénzszórásnak jó volt, de a kaposvári embereket nem szolgálja a pazarló közlekedési központ!
Szakvélemény: Megalomán és haszontalan a kaposvári közlekedési központ
A Magyar Közlekedési Klub szerint csak a pénzpazarlásra volt jó a 18 milliárdos projekt.
Felesleges pénzkidobás az új közlekedési központ
Legalábbis az MSZP-s Árok Kornél szerint.
Újra feltörték a friss betont a Közlekedési Központnál
Röhejes és siralmas, amit a városvezetés művel az építkezés ügyében.
Az új közlekedési központ vízelevezetése felmondta a szolgálatot
A talajtakaró anyag akasztotta meg a vizet a vadiúj csapadékvíz elvezető rendszerben – a városházi propaganda szerint.