44 milliárd forintnyi közpénz ment a bombás plakátokra és társaikra. Ez több, mint 5 millió Ft óránként. A Brüsszelt támadó plakátokat olyan megoldással gyártatja le a kormány, amelyet egyébként kifogásol az EU.
Rogán propagandaminisztériuma tavaly összesen 44 milliárd forintot költött a kormányzati haugságok gyártására és terjesztésére, amivel 2022-ben rekordösszegű megállapodást írtak alá ilyen munkákra – írta meg a 444. A szerződések végeredménye a bombás plakátok áradata.
Ez egy nap 120,5 millió, vagyis óránként 5 022 831 forintot jelent közpénzből.
Rogánék még év végén is kötöttek egy 11,8 milliárd forintos szerződést ezekre a munkákra. Az állam ezúttal is a 2018 óta monopolhelyzetben lévő Balásy Gyula-cégekkel, a New Land Mediával és a Lounge Designnal szerződött, ezeket a cégeket versenyeztetés nélkül választották ki: az első pályázatokat leszámítva kizárólag ők adnak be ajánlatot, és verseny nélkül viszik a megbízást.
Van abban valami szép NER-es furfang, hogy a Brüsszelt támadó plakátokat olyan megoldással gyártatja le a kormány, amelyet egyébként kifogásol az EU.
– olvasható a cikkben, hisz az uniós pénzek visszatartásához vezető kritikák egyike pont az egyszereplős közbeszerzésekre irányult.
A kormánypropaganda-plakáterdőn meggazdagodó Balásy Gyula milliárdokat keres az atlétikai vb-n is
Németh Balázs, aki a kormánymegszállás alatt álló köztévé végletekig elfogultan fideszes hírolvasójából lett az atlétikai világbajnokságot szervező cég vezérigazgatója, több szerződést is kötött a NER-oligarcha Balásy cégeivel, és nem is mind akarta a nyilvánosság orrára kötni.
Büszkén hirdeti a kormány, hogy az általa megkérdezettek 3%-ának a véleménye szerint szavaz Brüsszelben
A káoszkormány legújabb, természetesen közpénzmilliárdokból fizetett plakátkampánya szerint a magyarok 97%-a nemet mondott a brüsszeli szakciókra. Mindeközben Orbán az összes szankciót megszavazta eddig. Ezek még a saját szavazóikat is szembeköpik, persze már nem először.
Most már hivatalos papírja is van arról a kormánynak, hogy hazudik
A Magyar Reklámszövetség Reklámetikai Bizottsága a Momentum bejelentését azzal hárította el, hogy a bombás plakátok bizony politikai hirdetések, és nem társadalmi célúak, mint aminek a káoszkormány hazudja őket, ezért nem foglalkozhatnak velük.
Számolatlanul öntik a közpénzt Rogánék a New Land Media nevű fideszes cégbe
Balásy Gyula fideszes vállalkozó cégének forgalma tavaly 70,3 milliárd forintra nőtt, ami 18 milliárddal több mint 2018-ban. A tulajdonos 4 milliárd forintos osztalékot vesz ki a vállalatból.